Nákup na splátky
AKO NAKUPOVAŤ NA SPLÁTKY ONLINE CEZ QUATRO
- Vyberte si požadovaný tovar v e-shope v minimálnej hodnote 100 € a v nákupnom košíku si zvoľte spôsob platby cez Quatro.
- Po záväznom odoslaní objednávky v e-shope budete presmerovaný do online žiadosti nákupu na splátky cez Quatro, ktorá obsahuje 6 jednoduchých krokov:
Podmienky splácania
Identifikácia klienta
Osobné údaje
Údaje o príjme
Dokumenty a súhlasy
Súhrn
- Ak ste klientom VÚB banky alebo ste v minulosti nakupovali cez Quatro, môžete sa identifikovať prihlásením do služby Nonstop Banking. Ak ste novým klientom, identifikujete sa zrealizovaním 0,01 € platby z účtu vedeného na vaše meno a priložením 2 dokladov totožnosti.
- Online žiadosť potvrdíte SMS kódom a záväzne odošlete na posúdenie.
- E-mailom vás budeme informovať o výsledku posúdenia online žiadosti. Ak to bude potrebné, vyzveme vás na doplnenie ďalších údajov alebo dokladov.
- Ihneď po schválení online žiadosti môžete SMS kódom podpísať zmluvu o nákupe tovaru na splátky.
- Akonáhle je zmluva podpísaná, kontaktujeme e-shop, aby expedoval tovar.
Pre viac informácií navštívte https://www.quatro.sk/.
Nákup na splátky cez Quatro
Prečo nakupovať na splátky
Rýchly, jednoduchý a šikovný nákup na splátky cez Quatro vám dovolí nakupovať kedykoľvek, a zároveň si cenu výrobku rozložiť do menších, pravidelných splátok. Tovar tak budete môcť používať hneď po doručení domov no nezaťažíte vašu peňaženku či rodinný rozpočet.
S Quatrom si budete môcť nastaviť splácanie tak, ako vám to vyhovuje. Zvoliť si výšku akontácie podľa vlastných možností, vybrať si výšku pravidelnej mesačnej splátky ako aj dobu splácania.
Ako sa šikovne nakupuje online
- Vyberte si tovar v našom e-shope a v spôsobe platby si zvoľte nákup na splátky cez Quatro. Cez Quatro kalkulačku máte možnosť prepočítať si vaše splátky a zvoliť si svoju kombináciu splácania. Po potvrdení budete presmerovaní na formulár žiadosti.
- Vyplňte žiadosť o nákup na splátky a priložte požadované doklady.
- Schvaľovanie žiadosti prebehne online. Po schválení podpíšete zmluvu po doručení kuriérom alebo v Klientskej zóne Quatro.
- Vybratý tovar vám bude doručený podľa doby dodania na adresu uvedenú v objednávke.
Ponuka splátkových produktov
Pevné splátky
Ak nechcete platiť žiadnu akontáciu a mesačne platiť čo najmenej, splátkový produkt Pevné splátky vám bude vyhovovať. Tu si môžete zvoliť výšku splátky už od 10 € mesačne a presne rovnakú, okrúhlu sumu, budete platiť každý mesiac. Splácať môžete v sumách od 10 € až po 100 € mesačne po dobu 12-60 mesiacov, a to úplne bez akontácie. Výška úveru od 100€ do 5 200€
Šikovné splátky
Ak chcete splácať iba nejakú časť ceny výrobku a svoje splátky si chcete nastaviť tak, aby vám boli šité na mieru, splátky Štandard sú práve pre vás. Viete si pri nich zvoliť výšku akontácie od 0%-50% z ceny výrobku, zvoliť si dobu splácania od 6-60 mesiacov a podľa toho nastaviť výšku mesačnej splátky. Výška úveru od 100€ do 10 000€
ČASTÉ OTÁZKY
Aké sú finančné limity pre nákup výrobku na splátky?
Nakupovať na splátky môžete výrobky od 100 € až do 10 000 €.
Kto môže žiadať o úver na nakupovať na splátky?
Naše spotrebiteľské úvery môže využiť každá fyzická osoba vo veku od 18 do 75 rokov, ktorá je spôsobilá na právne úkony, je občanom SR alebo má trvalý pobyt na území SR a má pravidelný a trvalý zdroj príjmov (napr. mzdu, rentu, dôchodok, a pod.)
Aké doklady budem pri nákupe potrebovať?
Zamestnaný občan:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
Štátny zamestnanec:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace ALEBO
- výplatné pásky za 3 mesiace ALEBO potvrdenie zamestnávateľa o príjme
Výsluhový dôchodca:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO
- potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO
- kópia výpisu z účtu za posledný mesiac
Starobný/invalidný dôchodca:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
Živnostník:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- daňové priznanie k DZP a detail potvrdenia z portálu FS podpísané klientom A doklad o zaplatení dane ALEBO
- potvrdenie o výške dane na základe podaného daňového priznania a potvrdenie o zaplatení dane vystavené finančnou správou A
- predbežná účtovná závierka (príjem a obrat za obdobie nepokryté daňových priznaním) ALEBO
výpisy z účtu za posledné 3 mesiace
Je zaručené, že úver dostanem?
Samotné spísanie a podanie žiadosti o poskytnutí úveru neznamená, že dôjde k uzavretiu zmluvy o spotrebiteľskom úvere. Poskytovateľ úveru rozhodne, na základe údajov, ktoré ste mu zaslali, či vám úver schváli a poskytne.
Ktorý úverový produkt je najlepší?
Záleží na vašich možnostiach a požiadavkách. Ponúkame široké portfólio splátkových produktov, z ktorého si každý môže vybrať. Môžete si nastaviť akontáciu (priamou platbou z vlastných prostriedkov), dĺžku splácania aj výšku splátky a produkt si sami prispôsobiť svojím možnostiam tak, aby splátky neprípustne nezaťažili váš osobný finančný rozpočet.
Je možné odstúpiť od splátkovej zmluvy?
Áno. Aj pri nákupe na splátky je možné odstúpiť od zmluvy o spotrebiteľskom úvere, a to do štrnástich dní od jej uzavretia. Žiadosť o odstúpenie úveru musí byť v písomnej forme. Najneskôr do tridsať dní odo dňa odoslania odstúpenia ste povinný vrátiť poskytovateľovi úveru istinu úveru, vrátane úrokov od doby poskytnutia úveru do doby vrátenia istiny úveru.
Kedy mi bude doručený výrobok?
Záleží na vami zvolenom výbere dopravy a dostupnosti výrobku. Akonáhle je ale váš úver schválený, začíname pracovať na expedícii vašej objednávky.
Ako sa dozviem číslo bankového účtu, na ktoré mám zasielať splátky, a potrebný variabilný symbol?
Bude vám doručené poštou spolu so splátkový kalendárom, zároveň ho nájdete vo svojom profile v klientskej zóne spoločnosti Quatro.
Môžem úver splatiť aj predčasne?
Predčasné splatenie úveru je tiež možné. Pre zistenie presnej sumy na úhradu sa obráťte na Quatro prostredníctvom infolinky: 0850 123 440
Postup nákupu na splátky cez Home Credit
- Vložte si tovar do košíka
- Pri nákupe viacerých tovarov sa vráťte na výber tovaru
- Pri platobných podmienkach si vyberte možnosť „nákup na splátky Home Credit“
- Vyplňte objednávku a kliknite na „Pokračovať“
- Budete presmerovaný/á na stránky Home Credit
- Vyplňte formulár žiadosti o úver – vyberte si typ úveru, stlačte „spočítať“ a potom „pokračovať“
- Pokračujte vo vypĺňaní formulára, vysvetlivky nájdete v žltých rámikoch, ak ste rámik vyplnili správne, zasvieti zelená odrážka, ak ste pole vyplnili nesprávne, zasievieti červený krížik.
- Po vyplnení celého formulára žiadosti o úver stlačte „ODOSLAŤ ŽIADOSŤ“
O výsledku schválenia úveru Vás budeme štandardne informovať e-mailom do 20 minút.
Dalšie informácie nájdete na stránke Homecredit : https://www.homecredit.sk/nakup-na-splatky/
plátkový predaj CETELEM
O nákupe na splátky
Nákup vybraného tovaru bez potrebných finančných prostriedkov je možné realizovať z pohodlia Vášho domova aj pri nákupe na internete veľmi jednoducho a bezpečne. Vyberiete a objednáte si tovar, ktorý si chcete kúpiť, a po odoslaní objednávky vyplníte žiadosť o poskytnutie úveru. Počas krátkej chvíle dostanete späť odpoveď, či bola vaša žiadosť o úver predbežne schválená. V prípade, že áno, využite aktuálnu novinku - podpis zmluvy sms správou pre čo najrýchlejšie vybavenie Vašej objednávky. Viac informácií: elektronický podpis zmluvy. Alebo nám dodať (poštou alebo osobne) podpísanú zmluvnú dokumentáciu vrátane potrebných dokladov (pozri nižšie). Objednávku spracujeme a tovar Vám následne doručíme až domov.
Výhody nákupu na splátky
- pre Vaše nákupy už od 100 €
- splátky sa riadia Vašimi potrebami
- jednoduché a rýchle vybavenie on-line
- výhodné poistenie úveru do 65 roku života proti nečakaným situáciám
Nákup na splátky je jednoduchý, zabere Vám pár minút
- Vložte tovar do nákupného košíka.
- Vyplňte všetky požadované údaje pre objednávku. Spôsob platby zvoľte "Na splátky Cetelem".
- Po odoslaní objednávky je potrebné stlačiť ikonu "Uzatvoriť zmluvu". Následne sa dostanete na stránku pre výpočet splátok. Vyberte si variantu splácania podľa Vašich možností. V prípade, že Vám navrhnuté splátky vyhovujú, stlačte "Odoslať na vybavenie".
- V ďalšom kroku vyplňte formulár žiadosti o poskytnutie úveru. Všetky údaje zadávate priamo na stránkach spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky a sú považované za prísne dôverné.
- Okamžite po vyplnení a odoslaní žiadosti o poskytnutí úveru sa Vám zobrazí predbežné vyjadrenie spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky k Vašej žiadosti.
Ak bola vaša Žiadosť predbežne schválená, využite aktuálnu novinku - podpis zmluvy sms správou pre čo najrýchlejšie vybavenie Vašej objednávky. Viac informácií: elektronický podpis zmluvy.
Alebo si vytlačte zmluvnú dokumentáciu. Podpíšte príslušné dokumenty podľa uvedených inštrukcií a s kópiami všetkých požadovaných dokladov nám ich zašlite poštou na adresu: LACNEELEKTRO.SK - splátkový predaj, Štúrova 1532/92, 018 41 Dubnica nad Váhom. Alebo priniesť osobne na uvedenú adresu.
Vaša objednávka bude spracovaná a odoslaná po obdržaní potvrdenia od CETELEM (pri SMS podpise) alebo po tom, čo obdržíme Vami podpísanú zmluvnú dokumentáciu nazvanú ,,Vyhotovenie určené pre BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky " so všetkými požadovanými dokladmi.
Podmienky pre získanie úveru a potrebné doklady
- občianstvo SR
- vek od 18 rokov
- pravidelný a trvalý zdroj príjmu (zamestnanecký pomer, dôchodok)
Čo k žiadosti o poskytnutie úveru musíte predložiť?
- 1 x podpísané Spracovanie osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení (podpísať na strane 2/4) v súvislosti so Žiadosťou/Zmluvou o poskytnutí úveru. Jedná sa o doklad vyhotovenie určené pre BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
- 1 x podpísaná Žiadosť/Zmluva o poskytnutí úveru: a, "zmluvu" pre nového klienta CETELEM . Zmluvu je potrebné podpísať a to na strane 6 z 8 bod 18. a na strane 7 z 8 (Dohoda o zrážkach zo mzdy a iných prijímov). Podpis na strane 6 z 8 bod 19. nie je povinný. b, "zmluvu" pre existujúceho klienta CETELEM, ktorý vlastní kreditnú kartu CETELEM a vyplnil zrýchlený variant žiadosti, tzv. VAR Zmluvu je potrebné podpísať a to na strane 4. Jedná sa o Zmluvu vyhotovenie určené pre BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
- 1 x kópiu oboch strán občianskeho preukazu (Cudzí štátni príslušníci: Kópia povolenia na trvalý pobyt v SR)
- 1 x kópiu oboch strán druhého dokladu totožnosti ( jeden z menovaných, napr. vodičský preukaz, cestovný pas, zbrojný preukaz, preukaz fyzickej osoby z ťažkým zdravotným postihnutím – ZŤP, potvrdenie o výške príjmu, výmer o dôchodku, daňové priznanie v prípade SZČO, doklad o bydlisku – faktúry za energie, telefón, internet, televízia, pracovná zmluva v prípade klientov zamestnaných v zahraničí)
- doklad potvrdzujúci výšku príjmu (viď. tabuľka), pričom príjem uvedený v žiadosti musí byť zhodný s príjmom uvedeným v doloženom doklade:
Zdroj príjmu |
Potrebné doklady |
Zamestnanci: |
* doklady sa požadujú len v prípade, ak klient nesúhlasí s dotazom do Sociálnej poisťovne |
Dôchodcovia: |
* doklady sa požadujú len v prípade, ak klient nesúhlasí s dotazom do Sociálnej poisťovne |
Podnikateľ (SZČO): |
|
Konateľ / Spolumajiteľ firmy: |
|
Klient s trvalým pobytom na SR zamestnaný v ČR, HU, AT: |
|
Pre úver nad 3 320€ prosíme doložiť navyše: doklad preukazujúci trvalé či prechodné bydlisko. Takým dokladom môže byť výpis z účtu alebo akékoľvek vyúčtovanie platieb či služieb (za elektrinu, plyn či telekomunikačné služby a pod.), zloženka SIPO.
Ak uvádzate do žiadosti príjem partnera, platia rovnaké pravidlá dokladovania aj pre partnera.
Sprostredkovateľ vykonáva činnosť sprostredkovania úverov na základe uzatvorenej zmluvy o spolupráci pre BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky; je oprávnený vykonávať túto činnosť aj pre iných veriteľov.
Primárny doklad totožnosti:
- Občania SR: Kópia platného občianskeho preukazu
- Cudzí štátni príslušníci: Kópia povolenia na trvalý pobyt v SR
Druhý dokument alebo doklad na overenie identity:
- pas
- vodičský preukaz
- preukaz fyzickej osoby z ťažkým zdravotným postihnutím – ZŤP
- zbrojný preukaz
- potvrdenie o výške príjmu
- výmer o dôchodku
- daňové priznanie v prípade SZČO
- doklad o bydlisku – faktúry za energie, telefón, internet, televízia,
- pracovná zmluva v prípade klientov zamestnaných v zahraničí
Dalšie informácie o splátkach cez Cetelem : https://www.cetelem.sk/nakup-na-splatky/postup-pri-nakupe-na-splatky/