Pokyny pri prevzatí tovaru
Presné znenie: Pokyny pri prevzatí tovaru
Pokiaľ je tovar poškodený, je potrebné zachovať celý obalový materiál spolu so štítkom.
Podmienky prevzatia tovaru (POZORNE PREČÍTAŤ):
Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje znaky poškodenia. Každé narušenie obalu treba riadne skontrolovať.
Ešte pred rozbalením, hlavne u spotrebičov je dobré si odfotiť obal. V prípade, že bude tovar vo vnútri poškodený bude komplikované ho dávať späť a fotiť.
V prípade, že obal vykazuje akékoľvek známky poškodenia, je potrebné s kuriérom spísať zápis o škode, kde uvediete o aké poškodenie obalu sa jedná. Následne si doma tovar skontrolujte a v prípade, že bude poškodený, bezodkladne nás o tom informujte na tel: +421 948 000 565, popr. e-mail: reklamacie@lacneelektro.sk
Podpisom preberacieho protokolu bez zápisu o škode prepravcovi potvrdzujete, že zásielka bola prevzatá v poriadku a nepoškodená.
Na neskoršie reklamácie v zmysle mechanického poškodenia nebude braný ohľad.
V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr však nasledujúci pracovných deň túto skutočnosť oznámte na tel: +421 948 000 565, popr. e-mail: reklamacie@lacneelektro.sk
Môžete aj ihneď vyplniť online záznam TU.
Treba vyplniť všetky povinné položky. Do popisu závady treba zadať poškodenie tovaru.
V prípade, že neviete číslo objednávky vyplňte: 202300000.
Ak neviete aj iné povinné položky vyplňte číslicou 0, poprípade slovom NEVIEM.